Nu är organisationskonferensen fullbokad!

SCT®-konferensen i Stockholm 29-31 augusti 2012 (”Putting Systems Thinking into Organizational Practice”) fylldes nästan tre månader i förväg. Härligt att det finns sånt intresse! Vi önskar att vi hade fler platser att erbjuda, men den som vill kan sätta upp sig på väntelista för att bli erbjuden plats vid eventuella återbud, och för att få information i god tid om kommande event.  Vi kan också tipsa om flera aktuella SCT-möjligheter på nära håll.

Om Svenska SCT®-föreningen

Svenska SCT®-föreningen bildades 2010. Syftet med föreningen är att sprida System-Centrerad®-Träning (SCT) i Sverige, att träningstillfällen ska arrangeras och att alla intresserade ska ha möjlighet att utbyta erfarenheter och delta i det "levande lab" som skapas när vi arbetar i föreningen och använder system-centrerade metoder. (SCT® , Systems-Centered® och systemcentrerad® är varumärken registrerade av dr Yvonne Agazarian och Systems-Centered Training and Research Institute, en ideell organisation.)
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s